آموزش مقدماتی در مورد Django Rest Framework با مثال تورهام – قسمت چهارم

Posted by

آموزش مقدماتی DRF با تورهام قسمت چهارم | Django Rest Framework

آموزش مقدماتی DRF با تورهام قسمت چهارم

در این قسمت از آموزش مقدماتی DRF با تورهام به موضوع pagination در Django Rest Framework می‌پردازیم.

هنگام استفاده از API ها، ممکن است مجموعه‌ای از داده‌های بزرگ را بخواهید پردازش کنید. به منظور بهبود عملکرد و نهایتا تجربه کاربری بهتر، این مجموعه داده‌ها را باید به صورت صفحه‌بندی نمایش دهیم. Pagination یک روش برای انجام این عمل است.

در Django Rest Framework، با تنظیمات مربوط به pagination در فایل settings.py می‌توانید تعیین کنید که چند مورد از داده‌ها به صورت پیش‌فرض در هر صفحه نمایش داده شود، همچنین امکان تغییر این تنظیمات نیز وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از pagination در Django Rest Framework، می‌توانید به مستندات رسمی این فریم‌ورک مراجعه کنید.

ما در این آموزش به صورت کامل به موضوع pagination خواهیم پرداخت و نحوه تنظیمات آن را در Django Rest Framework به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید تا این مفهوم را به طور جامع درک کنید.

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
@mehdismaeili3743
3 months ago

great as always.

@mohammaddori1446
3 months ago

Awli 😍

@black-fy8tf
3 months ago

داداش همونجایی که به ارور خوردی منم مثه خودت پاوز کردم رفتم دیدم بخاطر ایمپورت اشتباه بوده ،ارور آخری هم واسه اینه که برای گرفتن جزییات آبجکت باید یه دونه ویو دیگه نوشته بشه ولی اشکالی نداره منم قبلا تدریس رشته دیگه ای رو داشتم و کلا قبول خطا خودش گام بزرگی توی یادگیری هستش

@pxeemo
3 months ago

عالی